مانا حساب

ارائه کننده خدمات مالی و حسابداری مطابق با قوانین بروز کشور

مانا حساب

ارائه کننده خدمات مالی و حسابداری مطابق با قوانین بروز کشور

مالیات کارتخوان

مالیات کارتخوان

در زمینه کد مالیات کارتخوان به منظور استفاده از دستگاه کارتخوان یا پوز و ارائه درگاه پرداخت الکترونیکی در فروشگاه یا مغازه‌ای که دارید، شما ملزم به ثبت نام در سامانه سازمان امور مالیاتی هستید و باید پرونده مالیاتی خود را تهیه کنید.

شرکت حسابداری

احترام به اسرار محرمانه و اطلاعات هر شرکت از اصول اصلی این شرکت حسابداری است و هیچگونه اطلاعاتی را در محل‌های دیگر منتشر نمی‌کند. همچنین، با اطلاع کامل از قوانین، اصول و تشریفات نامه‌نگاری مرتبط با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط، این شرکت به اداره کارهای حسابداری با اطمینان اشراف دارد.


مالیات بر حقوق

مالیات بر حقوق

کلیه افرادی که به هر نحو شاغل هستند و حقوق و بیمه می گیرند، بخشی از حقوق خود را به عنوان مالیات بر حقوق و دستمزد به وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت کرده اند. میزان مالیات هر ساله متفاوت است و طبق بخشنامه ها برای کلیه کارفرمایان و بنگاه های اقتصادی ارسال می شود و کارفرمایان باید مالیات متعلقه را از حقوق و مزایای کارکنان خود کسر و به حساب ویژه ای واریز کنند. وزارت اقتصاد و دارایی.

انجام امور مالیاتی

در این مقاله به انجام امور مالیاتی و نحول آنها خواهیم پرداخت. میزان نرخ مدیریت امکان دارد برای مبالغی که در این مدیریت خود هزینه می‌نمایید، مثل مبلغی که از روش یک نماینده ثبت‌شده تسلیم می‌نمایید، کسر درخواست نمایید. از مزایای مهم استفاده از این مشاوره‌ها، بالابردن سطح اطلاعات صاحبان کسب و کار و اشخاص حقوقی و حقیقی نسبت به آخرین قوانین مالیاتی و بخشنامه‌های سازمان و روش انجام رویه واریز مالیات و امور مالی مربوط به کسب و کار آنها می‌باشد. ( قرارداد مالیاتی )


شرکت حسابداری تهران

شرکت حساب داری تهران

شرکت حسابداری مانا حساب با سابقه‌ای فراگیر در زمینه خدمات حسابداری، امور مالی و مالیاتی در تهران، به عنوان یک نهاد پیشرو آماده به ارائه خدمات حرفه‌ای و متنوع به شما عزیزان می‌باشد. این شرکت با تجربه‌ای که سالهاست در زمینه حسابداری فعالیت دارد، به شما اطمینان می‌دهد که کسب و کار شما با بهترین روش‌های حسابداری مدیریت خواهد شد.

در مدیریت کسب و کارهای متنوع از ابتدا تا انتها، حسابداری به عنوان یکی از پیچیده‌ترین و حیاتی‌ترین جنبه‌ها در نظر گرفته می‌شود. شرکت حسابداری تهران مانا حساب با شناخت عمیق از اصول حسابداری، به تحلیل دقیق موقعیت و شرایط خاص کسب و کار شما می‌پردازد و راهکارهای عملی و سازنده ارائه می‌دهد. از آغاز تأسیس یک شرکت، حسابداری به عنوان یک ضرورت اولیه و اساسی در نظر گرفته می‌شود و بدون یک حسابداری موثر، پیشرفت و استمراری برای هر کسب و کاری ممکن نیست.

با پیچیدگی‌های مدیریت منابع انسانی و توجه به تغییرات قوانین حسابداری، بسیاری از کسب و کارها به شرکت‌های حسابداری و مشاوره اعتماد می‌کنند تا امور حسابداری خود را به دقت و سهولت مدیریت کنند. شرکت حسابداری تهران مانا حساب با درک عمیق از نیازها و امکانات شما، به شما کمک می‌کند تا در این راستا گام‌های موفقی بردارید و به بهترین شکل از خدمات حسابداری استفاده کنید.

اعزام حساب دار

ارزیابی سیستم کنترل داخلی و ارائه گزارش در مورد نقاط ضعف و راه حل های مقابله با تجارت شرکت

اعزام حسابدار برای طراحی سیستماتیک سیستم های بخش اداری، مالی و صنعتی شرکت.

تعیین کارایی، اثربخشی و بازده اقتصادی عملیات شرکت.با دریافت خدمات اعزام نیروی حسابداری از شرکت حسابدرای مانا حساب

با اعزام حسابدار مانا حساب می توانید خدمات : ارزیابی عملکرد کارکنان، مدیران، بخش ها و بخش های مختلف شرکت برای دستیابی به بهینه و کارایی.را دریافت نمایید.