مانا حساب

ارائه کننده خدمات مالی و حسابداری مطابق با قوانین بروز کشور

مانا حساب

ارائه کننده خدمات مالی و حسابداری مطابق با قوانین بروز کشور

شرکت حسابداری در تهران

شرکت حسابداری در تهران

تمامی شرکت‌های کارگزاری بیمه به دلیل خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند، نیازمند خدمات یک شرکت حسابداری در تهران هستند که از آیین‌نامه بیمه به‌طور کامل آگاهی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل سیستم و الگوریتم حسابداری کارگزاری بیمه را ایجاد، ارائه و اجرا کند. شرکت حسابداری در تهران با سابقه و تخصص خود در این زمینه، با همکاری با بهترین حسابداران، می‌تواند تمامی نیازهای این شرکت‌ها را برآورده کند.

پرداخت مالیات

موسسه حسابرسی و شرکت با بهره‌گیری از تیم مجرب و با تجربه، تمامی خدمات حسابداری مرتبط با انواع شرکت‌ها از جمله سهامی خاص، سهامی عام، با مسئولیت محدود، تعاونی و سایر نهادها و سازمان‌ها را به عهده می‌گیرد. این موسسه قادر است حسابداران، مدیران و مشاوران مالی را به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت به مراکز مختلف اعزام کند. 

حسابداری بازرگانی

خدماتی که توسط این موسسه حسابداری در تهران و موسسه حسابرسی در تهران ارائه می‌شود، شامل تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده، تهیه دفاتر قانونی، ثبت اسناد و تهیه صورتهای مالی از روی اسناد ناقص، ارائه گزارشات محاسباتی و مالی، طراحی کدینگ، ترجمه و تبدیل صورتهای مالی از انگلیسی به فارسی و ایجاد تالار حسابداری می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد